Zwroty & Wymiany
Biokominek-Shop.pl oczywiście chce, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z zakupionych produktów. Czy wbrew oczekiwaniom chcą Państwo coś odesłać? Nie ma problemu!
Poprosimy Państwa o przestrzeganie poniższego procesu. Dzięki temu zwracane towary i reklamacje będą rozpatrywane optymalnie zarówno dla naszych klientów, jak i biokominek-shop.pl
Uwaga: Zajmujemy się wyłącznie zwracanymi towarami, w przypadku których wypełniony został formularz zwrotu, a formularz zwrotu został wydrukowany, wypełniony i dołączony do paczki.
1. Wypełnij formularz zwrotu
Wypełnij nasz formularz zwrotu. Wskaż w polu wiadomości, czy dochodzi do wymiany, zwrotu lub reklamacji i powód takowej czynności.
Formularz zwrotu
Uszkodzony produkt przy dostarczeniu
Skontaktuj się z obsługą klienta natychmiast i nie później niż 48 godzin po otrzymaniu przedmiotu.
Jeśli nie skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta w sprawie uszkodzenia ładunku w wyżej wymienionym okresie,
Biokominek-shop.pl nie jest w żaden sposób zobowiązany do zwrotu i/lub wymiany uszkodzonego produktu.
Ważna uwaga dotycząca zwrotów
Po zwrocie to sam klient ponosi ryzyko przypadkowego potraktowania lub pogorszenia towaru podczas transportu zwrotnego. Biokominek-shop.pl nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów związanych z wyraźnym wyborem przez konsumenta innego i droższego sposobu dostawy niż standardowa dostawa oferowana przez Biokominek. Jako klient ponosisz pełną odpowiedzialność za zwrócone towary do momentu ich fizycznego zwrotu do Biokominek-shop.pl. Dlatego zawsze otrzymuj numer śledzenia i śledzenia paczki, aby można było ją śledzić.