Wymiana i Zwrot
W Biokominek-shop.pl oczywiście chcemy, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z zakupionych u nas produktów. Nie przewidujemy takiej sytuacji, jednak w razie jakiegokolwiek problemu chcieliby Państwo coś odesłać? Nie ma sprawy!
Poprosimy Państwa o wypełnienie formularza poniżej, dzięki czemu zwracane towary i reklamacje będą rozpatrywane optymalny sposób zarówno dla naszych klientów, jak i dla nas.
Uwaga: Zajmujemy się wyłącznie zwracanymi towarami, w przypadku gdy wypełniony został formularz zwrotu, który następnie został wydrukowany, wypełniony i dołączony do paczki.
Wypełnij formularz zwrotu
Wypełnij nasz formularz zwrotu. Wskaż w polu wiadomości, czy dochodzi do wymiany, zwrotu lub reklamacji i powód takowej czynności.
Formularz zwrotu
Twój produkt został uszkodzony podczas dostawy?
Niezwłocznie skontaktuj się z obsługą klienta, nie później niż 48 godzin po otrzymaniu przedmiotu.
Jeśli nie skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta w sprawie uszkodzenia ładunku w wyżej wymienionym okresie,
Biokominek-shop.pl nie jest w żaden sposób zobowiązany do zwrotu i/lub wymiany uszkodzonego produktu.
Ważna uwaga dotycząca zwrotów
Klient ponosi ryzyko przypadkowego potraktowania lub pogorszenia towaru podczas transportu zwrotnego. Biokominek-shop.pl nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów związanych z wyraźnym wyborem przez konsumenta innego i droższego sposobu dostawy niż standardowa dostawa oferowana przez Biokominek-shop.pl. Jako klient ponosisz pełną odpowiedzialność za zwrócone towaryod momentu ich wysyłki, aż do momentu ich fizycznego zwrotu do Biokominek-shop.pl. Dlatego zalecamy, abyś uzyskał numer śledzenia przesyłki, co umożliwi jej monitorowanie na każdym etapie jej zwrotu.